Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2017 05:00 - УЧИ СЕ ДА УПОВАВАШ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 282 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Понеже Бог, Който е казал на светлината да изгрее от тъмнината, Той е, Който е огрял в сърцата ни, за да се просветли светът с познаването на Божията слава в лицето на Исус Христос.“ (2 Кор. 4:6)

За прочит: 2 Кор. 4:5-16

През по-голямата част от живота си мислех, че мога всичко и че имам контрол над всичко. Като по-млад, сам построих първата ни къща и напълно обнових втората - дърводелската работа, водопроводната инсталация, зидарията, електричеството - всичко направих с двете си ръце. Хващах се на различни работи и във всичко се справях добре. Преди две години здравето на съпругата ми се влоши и си останах в къщи, за да ѝ помагам в домакинството. И това не ме затрудняваше, но накрая се наложи да я настаня в старчески дом. Ето в този момент изгубих контрол над всичко. Разболях се и доктора ми каза, че трябва да спра да се безпокоя за утрешния ден, защото е важно успешно да премина през днешния (виж: Матей 6:34).
Въпреки всички обстоятелства истинската ми помощ идва от Бога. С жена ми сме ходили на църква 60 години. Още като младежи пеехме една песен, с която всеки ден призовавахме Господ да ни помага.  И Той го правеше. Осъзнавам, че през всички тези години, Той е бил до мен, само е трябвало да Го потърся. Дълбоко съжалявам, че едва на 78 обръщам нужното внимание на Неговото послание. Годините, в които съм слушал за Него и съм се молил, не са минали напразно, защото сега уповавам само на Бога.

Молитва:
Господи Исусе, Ти винаги си в сърцата ни и слушаш нашите молитви. Напомняй ни да общуваме с Теб всеки ден. Амин.

Мисъл за деня: Днес е подходящ ден  да следваме Христос.

Автор: Томи Амидън (Мичигън)

Да се молим: ДА СЕ  ОТЪРВЕМ ОТ ЗАБЛУДАТА, ЧЕ КОНТРОЛИРАМЕ ЖИВОТА СИ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1469019
Постинги: 2463
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930