Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2013 23:03 - Търсенето и Тъгата
Автор: lyuliak Категория: Лични дневници   
Прочетен: 593 Коментари: 0 Гласове:
2



 "Много често си мисля за това откъде идва вдъхновението. Сякаш, когато съм щастлива, не търся нищо, защото съм щастлива. Това ми е достатъчно. Харесва ми да бъда там, където съм, с хората, с които съм. Добре ми е със себе си. В такива моменти не обичам промените, защото те правят щастието ми несигурно.

 

Не е така, когато съм тъжна. Тогава съм търсеща. Всичко онова, което ми е харесвало, докато съм била щастлива, сега ми се струва неясно, страшно, изморително. Затова започвам да търся други пътеки, лутам се, предавам се понякога, но някак винаги успявам да открия онази пътечка, която стига до светлината. В това търсене обиквам себе си, защото разбирам колко сили има в крехките ми чувства. Защото успявам да затворя врати, да приключа ненужни приятелства, да зачертая спомени, да се преборя със страхове. В това търсене винаги откривам причина да живея въпреки тъгата или с нея, редом до нея, малко над нея."

 

"Не е страшно, че вдъхновението за поезия (а и за всичко) може да идва от тъгата. При мен е така. Не винаги, но много по-често, отколкото от щастливите мигове. Щастливите мигове са за живеене, тъгата е за пътуване към себе си. И само в това пътуване, ако е искрено, истинско, всепоглъщащо, смиряващо и опрощаващо, идва и вдъхновението – за обичане, за живеене, за творчество."

 

Сашка Александрова

http://myvelikoturnovo.com/2013/03/26/bojestvenata_iskra/




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lyuliak
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1212266
Постинги: 706
Коментари: 605
Гласове: 1552
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031