Прочетен: 2340 Коментари: 1 Гласове:
Последна промяна: 05.08.2017 22:00
от която мислех че нищо не разбирам… Един ден чакайки автобуса разглеждах за кой ли път витрината на магазина насреща и забелязах че по мъжките тениски, изложени там, нямаше нито една „просто така”.
Забелязали ли сте?
Част от тях имаха надписи на някой град, спортен отбор, година от близкото минало /примерно випуск 1990/, марка на машини /не само автомобили/…
Друга част имаха отделни белези на военна униформа – пагони, специфични копчета..
Някои пък имаха ретро елементи, намек към ризите на дядовците на младежите – снимката беше американска /уточнявам, за да не се сетите за български шевици/.
И накрая стигнах до един много интересен извод!
Изводът ми беше, че всички тия белези по дрехите на момчетата носеха само три послания: традиция, кауза, принадлежност…
Какво излиза, съвременните мъже, които много говорят за свобода, и мечтата им общо взето се върти около идеята: „на мен никой няма да ми казва какво да правя” всъщност се чувстват най-добре когато са облечени в уважение към нещо което ги обединява /да са част от отбора/, нещо за което биха се борили, и нещо за което искат да допринасят.
Колко интересно...
* Досега винаги се бях дразнила на „щампичките” по дрехите, и ги приемах като тъпоумно рекламно зло. Но, рекламата е много по-дълбоко нещо, както се вижда ако прочете човек поне една книга за реклама :) Там се вижда не само "начините, по които ни манипулират", а се виждат начините, по които човек възприема Образното слово край себе си!
papazovacopywrite.alle.bg