Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2013 21:26 - ДВАМАТА БРАТЯ
Автор: lyuliak Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 507 Коментари: 0 Гласове:
1



 Двамата братя работели заедно в семейната ферма. Единият бил женен и имал голямо семейство. Другият бил ерген. В края на всеки ден, братята споделяли всичко по равно – както произведената продукция, така и печалбата от нея.

Един ден, братът който не бил женен си помислил:

“Не е честно да разделяме всичко по равно. Аз съм сам и имам по-малки нужди.”

Затова всяка нощ той вземал по един чувал с жито от своя хамбар, пресичал полето между техните две къщи и го изсипвал в хамбара на брат си.

Междувременно семейният брат си мислел: “Не е честно да разделяме всичко по равно. В крайна сметка аз съм женен и имам жена си и децата си, които да се грижат за мен след време. Брат ми си няма никой и няма кой да се погрижи за неговото бъдеще.”

Затова всяка вечер вземал по един чувал с жито от своя хамбар, пресичал полето между двете къщи и го изсипвал в хамбара на брат си.

Това продължило няколко години. През това време и двамата се чудели защо техните запаси не намаляват. Тогава, през една нощ, двамата се сблъскали в тъмнината един в друг. Всеки от тях носел по един чувал. Бавно им просветнало какво се случва. Тогава оставили чувалите с жито и се прегърнали.

 /неизвестен автор/




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lyuliak
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1219074
Постинги: 706
Коментари: 605
Гласове: 1552
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930