Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2015 20:40 - Гледат ме
Автор: lyuliak Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1938 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 05.08.2017 19:19



               Помните ли, има една родопска песен "кога ме мама решеше, руса ми коса растеше... кога ме тате носеше, бело ми лице цъфтеше..." Така е, дете не само се храни, ами се и гледа. Гледат се и нивите, дърветата, гледаме си даже работата... Колко чудно е употребена тази дума от предците ни!


               Иска ми се да споделя нещо за любовта... с която ни гледат. Нямам предвид желанието, или възхищението, макар че и те формират самочувствието на жената.


               Имам предвид начина, по който някой може да ме гледа така, че да забравя провалите, годините и бръчките си ... и да виждам само, обичана и простена, душата си. Начина, по който някой може "да погледне на притеснението ми" и успокояващо да каже че това са глупости... или "да погледне на дребната ми нужда" и да каже - това е важно, ще го направя за теб. Начина, по който ще погледне на лошия компромис, който правя, ала ще ме остави с болка в сърцето си - свободно да го направя... пак от обич, макар че Гледа и Вижда...


               Помните ли филма Аватар - там "Виждам те" значеше "Обичам те"... Повечето древни и съвременни познавачи на човешката същност казват, че Погледът към нещата ни лекува или съсипва. А колко често погледът ни има нужда и от очите на другия, който ни гледа като безценна личност, а не като обект на реклама, класация и манипулация...


               Над 40 години понякога имам грижи и болки, но понякога хората дори са ме питали: от какво цъфти лицето ми... Ами - гледат ме. Добре ме гледат :-)

image

 papazovacopywrite.alle.bg




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lyuliak
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1212324
Постинги: 706
Коментари: 605
Гласове: 1552
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031