Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2018 08:36 - не съм Розова...
Автор: codetroina Категория: Музика   
Прочетен: 3808 Коментари: 17 Гласове:
8

Последна промяна: 12.11.2018 16:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
image
  Ето как тимеросалът във ваксините осакатява или убива децата  

ново проучване, проведено от учени на Центъра за контрол и превенция на заболяванията в САЩ (CDC), опровергава дългогодишните твърдения на същата тази агенция. Става дума за тимеросала — скандалната съставка във ваксините, която уж била безобидна и бързо се отделяла от тялото. Изводите на учените са поместени в списанието 
Reviews of Environmental Contamination and Toxicology.1

Детският лекар Пол Томас коментира:

„Тази научна публикация е една от най-важните изследователски статии, издадени през последното десетилетие от CDC. Тя потвърждава онова, което мнозина вече подозираха: че службите за общественото здраве са правили ужасна грешка, като са препоръчвали да излагаме бебета и бременни жени на този невротоксин. Съжалявам, че съм поставял такива ваксини на деца. CDC подведе всички нас, че това е напълно безопасно.“

Антиглобалист 30 Април 2018, 12:59
Този глобалистки тъпанар и дегенерат се прави на "благодетел" и "спасител на човечеството", а в същност обслужва задкулисието и тежката масонерия като произвежда ГМО ваксини, които предизвикват безплодие, срив на имунната система и рак! Искат да съкратят тихомълком населението; това са им сатанинските геноцидни планове на чифутските изроди!...... Гнусни престъпници, сатанисти и мизантропи!


Прочети повече в Blitz.bg: https://www.blitz.bg/zdrave/zdravni-novini/bil-geyts-dava-12-mln-dolara-za-vaksina-sreshchu-grip_news596989.html?fb_comment_id=1641537682627473_1641665229281385


и, Бил Гейтс също "дари цялото си състояние за благотворителност, остави децата си без наследство", а сега се оказа че пак е най-богатия човек на планетата, как стават тия работи?! 
Очевидно има огромно разминаване, някакъв ПР който хитро разчита на късата памет на стадото. Тези самонарекли се филантропи вършат нещо сруго с парите си, вкарват ги във фондации освободени от данъци и с тях плащат грантове и проекти по целия свят, за разрушаване на общества, държави, социални, образователни, здравни ситеми, развъждат местни НПО - пета колона на САЩ, завладяват ресурсите и ограбват хората. Строят НСР, във ваксината на Бил и Мелинда Гейтс за Африка бе открито вещество, предизвикващо безплодие.

   аз не..съм никак рОзов оптимист.. по отношение.."спасяването" на децата в Африка, например..
от Фондацията на Бил и Мелинда Гейтс..
защо не направят Училища, болници, ако щете комуни,хосписи..
а, точно.. дарение на ваксини...дагоУеба....
изв, емчи, важно е да сме ..разумни, и внимателни, а не ПОЛОЖИТЕЛНИ...търкалета , без сериозна обосновка..
писала съм по Тази Важна Тема, и пак ще пиша...


Коментарът чака одобрение
Постинг: 11.11.18
Автор на постинга: emi1ts




Гласувай:
8


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. codetroina - от това , че се разпъват..розови дъвки...
12.11.2018 08:43
и,ала бала позитивни мантри..
НЯМА да мръднем напред ,камо ли да се..спасим..
т.н.Спасение е в Знанието/ имате Ум и Сърце, а не само ..сърце..
доста ми писна от теззи..Нови Проповедници-чки..
на т.н..Емоцио/ аз го наричам отколе..Комоцио, или колапс на Съзнанието..
многоо ме тревожи тази безпросветност и..инерция..
всички имаме деца и внуци, болни и възрастни близки...
Дерзайте, търсете Истината , дори и да не сте на П-ва...
изплюйте ги..тези думички..най сетне..
цитирай
2. codetroina - www.otizvora.com/2017/02/8634
12.11.2018 08:53
ето, от тук е Идеята за ..тази ужасна измама
писал съм и пак ще пиша..
ТЕ са Демони, с бели ръкавели..
с едната ръка ни грабят, а с другата..ще ни спасяват, и даряват
" Протоколите на сионските мъдреци" е..популярна из Мрежата, четете я...
обърнете Внимание, как Цялата ИМ програма НСРед..върви
по План, и ни унищожават...МАЙНАТА ИМ на ИТ..постиженията..
на каква цена ?
кому е изгодно?
цитирай
3. milady - репликата ми беше към.. популярното емчи/ emits1...
12.11.2018 08:57
аз не..съм никак рОзов оптимист..
по отношение "спасяването" на децата в Африка, например..
от Фондацията на Бил и Мелинда Гейтс..
защо не направят Училища, болници, ако щете комуни,хосписи..
а, точно.. дарение на ваксини...дагоУеба....
изв, емчи, важно е да сме разумни, и внимателни,
а не ПОЛОЖИТЕЛНИ...търкалета без сериозна обосновка..
писала съм по Тази Важна Тема, и пак ще пиша...
цитирай
4. troina - тъй като пиша..вълнообразно..
12.11.2018 09:18
така ми се получава..спонтанно/талант..
Едната Тема достига другата, развивая и допълва..вдига я, като Сърф Вълна..
тъй, че моите НИКове не ми пречат, само ми помагат..
който не ме харесва..да си..гледа бабичката до..кюмбето..
Спри да ме плюеш, борн ел, и спри да мамиш с манипулаторите..
и няма да те споменавам..обещавам..
/за твое инфо, който помпи теб..помпеШЕ и мен..
ритнах го БП, защото е нагъл, дребен червен мушмурок/зел се насериозно
три реда не може да скалъпи, гледаме го по 25 ч , КУРдисан като тъпан
разб се, че полигор се гаври с него
/заслужава и повече чукове по голата глава..
сорка ,батка...
имам мн. богат Опит, Стефане Ицков..
3ма мъжове да съборя, нежели некъф кат теб/дед на 75
Благодаря, че ме четеш с Огромно Внимание.
Юлия, фор евър...

цитирай
5. codetroina - mila em4e1, ти ВИНАГИ се криеш зад локуми/и 2/3 ма ласкатели.
12.11.2018 09:40
Последни 20 регистрирани посетителя
09:33 - rosiela
09:18 - hloris
09:07 - troina
08:47 - emi1ts

разб се, че нямаш Сила и Смелост,да дебатираш, където и да е..
не само..в моите блогове..
не се сърдя, аз съм на ЧИСТО със себе си..от край време..
я, кажи ,какво ДОБРО стори вчера..например, моля..
цитирай
6. troina - тази Тема, не бива да слиза..от ПЪрва на Форумите..
12.11.2018 09:52


Майки, Пазете 10-14 годишните си дъщери
от ваксината против Рак на маточната шийка!

Препоръчва се ваксинирането да започне след 10-12-годишна възраст, преди началото на половия живот, като таргетната група обхваща момичетата и жените до 26 години.

Тези ваксини са вече и на българския пазар, като дори ги предлагат безплатно.

Подробности »»» Ваксина срещу рак на шийката на матката е смъртоносна
Майки пазете децата си от лапите на световната садистична фармамафия!

Правителството на падналия Буда вече е заложило на тази ваксина.
Затова е много важно кой ще бъде утрешния здравен министър!


ПРЕДУПРЕДЕНИ СТЕ!





/за Плевен Онлайн Портал:

Д-р инж. Никола Тодоров, доцент


цитирай
7. troina - ще дам Блог Вълна тук..
12.11.2018 09:57


Атаката, както се и очакваше, е срещу децата и бременните жени. Евгеника от най-грозен тип, която обслужва политическото решение световната популация да бъде намалена под 1 милиард души. Като е желателно световното население да е тъпо и болно.

утре, ще постна за "любимата" МУ /наука/ на мултимилиардера Бил Гейтски
и сие...
моля, подкрепете, Знанието е Сила!
цитирай
8. troina - galerianadumite.bg/.../antroposofski-analiz-na-evgenikata-zdravnat.
12.11.2018 09:58
тук има..повече...
цитирай
9. ednalady - ще ви разкажа и за БИГ БЯЛАТА МАРФА/ фарма и мафия го дублирах..
12.11.2018 10:17
как ТЕ разболяват нарочно нас, и децата ни с тези ваксини , ГМО, с Е-тата
в отровените храни в Супер и Хипер Маркети за масово отравене..
как разрушават Естеств Имунитет, който имаме по рождение..
и ни правят болни, за да има кого да лекуват, и кого да ограбват..
Сатанинската Схема е построена адекватно..
на принципа.. Проблем- Реакция -Решение..
и, все по-голяма смъртност залива Света, и нашата сиротна България..
то, Народ не остана, камък върху камък..

откъде иде тази ракова Пандемия..сред млади хора под 30
деца и малолетни..Организиран Геноцид, под форма на Медицина
Лъжи и безумие, и посяване на смърт..
аз, също пострадах Лично..как да не пиша..
2 операции, заради един гастрит, и 4 мес Химиотерапия..
знаете ли, аз бях Супер ,бодра, весела, силна, дори щастлива..
казах им ФАК, и избягах..щяха да ме убият с тези отрови..
накрая , СКЕНЕРА показа..НЯМА ИНДИКАЦИИ за заразени клетки..
и ето я вашата Юлия, още по-силна и луда..откогато и да било
НЕ им вярвайте ТЕ лъжат всяка минута и.всеки ден..
това е НСРЕД..и да останем под Златният Милиард,за да ни
манипулират по лесно като стадо..БИОроботи..
утре пак, сега съм на Зумба и СПА..
смесена сауна, помните нали..
голи мъже и голи жени,
КОИТО СЕ ОБИ!ЧАТ, И ЗАЕДНОИ ОБИЧАТ ЖИВОТА!





цитирай
10. vania23 - Интересна тема, Юлия.
12.11.2018 11:18
Напоследък се вълнувам от нея.
Дъщеря ми отказва да ваксинира сина си. Чела е много и казва, че в никакъв случай няма да допусне ваксинация. Права ли е според теб?
цитирай
11. milady - 10/ още две думи..
12.11.2018 11:37
по-добре...НЕ..без ваксини
моята снаха /защото Жената води, няма какво да се лъжем..
ваксинират малкия/3м/ и аз съм разтревожена..като всяка Майка..
сложна е темата, ваня..
благодаря ти за споделеното..
но, както писах и за моя случай/по-горе..
СИЛНАТА и ЧИСТА ДУША, може да неутрализира отровата..
нашите внуци/и деца - отчасти
са вече заредени с Новото Ядро в структурата на ДНК..
6-6 -6/ номера на Човека , НЕ на звяра..
Въглерод-12 също е един от петте елемента,
който изгражда човешката ДНК
нека не се тревожим прекомерно..
прегръдка и за теб, дружке..
......ето го линка за Въглерода, и Нобеловата Награда в 2012,
за Химия и физика

https://youtu/080SZFGnJOI
цитирай
12. blackpredator - абе прост бабек, лъжеш като гоче
12.11.2018 15:22
кога съм те допускал до себе си на разстояние та да ме "ритнеш"
да бе, имам известна хигиена..
и хисарският даун пулю те помпи, знаеш го добре
гаврел се с мен, ъхъ
гавря се аз с него, Чучелото се на корицата
изпотяват му се очилцата от завист, га го види..
цитирай
13. codetroina - глупи, ти кога ще кажеш..2 вързани лафа..
12.11.2018 15:45
по гл. Тема...
айде,циба...лъжеш нагло и безсрамно като бамаДантелла..
ти, мърсуваш на П-ва,черен лилиПут/откак съм тук..и всеки ден..
чикиджийски номера на селски бабаит..с два лева в потурите..
аз не съм мара/общата, да ми даваш наклон на миСълта
....аре,пътувай...
цитирай
14. milady - !!! лъжеш не по малко от гого... и имаш 4-5 имена..боЛкук
12.11.2018 15:53
blackpredator написа:
кога съм те допускал до себе си на разстояние та да ме "ритнеш"
да бе, имам известна хигиена..
и хисарският даун пулю те помпи, знаеш го добре
гаврел се с мен, ъхъ
гавря се аз с него, Чучелото се на корицата
изпотяват му се очилцата от завист, га го види..



не се натискай, да си просиш..белята,
ще отида лично с писмо до инвестора,
специално за теб и Кумоделла..
12 г тормоз над всички потребители..
Ето и днес..кукушеля, после борна, после краваря, после Марата, после Икото..
нещастник....те Хората виждат, затова пиша..

полигор ме помпи от 5-6мес, от дъжд на вятър
/ ТИ ме друса 4-5год, докато ви усетя Измамите тук.
цитирай
15. codetroina - или ти друсаш..или
12.11.2018 16:07
Чудото от хЯмболя..
толкова е просто..та чак,твойта баба ще го разбере, Бляко
цитирай
16. blackpredator - абе,
12.11.2018 17:12
milady написа:
blackpredator написа:
кога съм те допускал до себе си на разстояние та да ме "ритнеш"
да бе, имам известна хигиена..
и хисарският даун пулю те помпи, знаеш го добре
гаврел се с мен, ъхъ
гавря се аз с него, Чучелото се на корицата
изпотяват му се очилцата от завист, га го види..



не се натискай, да си просиш..белята,
ще отида лично с писмо до инвестора,
специално за теб и Кумоделла..
12 г тормоз над всички потребители..
Ето и днес..кукушеля, после борна, после краваря, после Марата, после Икото..
нещастник....те Хората виждат, затова пиша..
полигор ме помпи от 5-6мес, от дъжд на вятър
/ ТИ ме друса 4-5год, докато ви усетя Измамите тук.

пиши на морзовата азбука
белким ти дешифрират простотията
ма ти като гетю и гочето не се усещаш колко си проста
абе, оглеждай се, га пресичаш кръстовище у блога..
цитирай
17. codetroina - аз имам книжка от 40г..
12.11.2018 17:17
глупи..
към 400 хил км../100 хил в Германия..
и 3 глоби за колан и скорост над 80..
аре, стига ти толкоз..циба казах..
цитирай
18. saankii - БП,Таланта ти, да пишеш..
13.11.2018 08:24
тъпи и сбъркани постове, ден след ден..
бие по Рекорд тези на Гетю..
определено и видно..и ноторно..
дори, не умееш да копираш, Бляк,
а , това е мн.съществено
в една онлайн дискусия....
за Реала , изобщо не смея и да помисля..
тук да кажа Истината високо..
Ти, Стояне ,затова избяга от Срещата
с Г.Стоименов..в Русе....
без блогови Локуми,
не ще можеш и 1 час да се защитиш..
/а аз познавам все пак Мастър ИТ, Гого..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: codetroina
Категория: Музика
Прочетен: 426086
Постинги: 139
Коментари: 1426
Гласове: 682
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031