Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2013 19:04 - Небето знае - няма граници ...
Автор: lyuliak Категория: Поезия   
Прочетен: 654 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 21.11.2013 22:12


Ако животът е река, и сърцето ти е лодката

- едно дете на водата, родено да плава

и ако животът е див вятър, който духа пътя ни към високото,

и сърцето ти е Амелия*, която си умира да лети,

 

Небето знае – няма граници

а аз съм виждал небето в очите ти !

 

И ако животът е бар, в който ние трябва да чакаме ,

край човек, който е сложил пръсти на портите от слонова кост,

където ние изпяваме нашите страхове и нашите съдби, докато дойде Зората

и подреждаме всички мъртви в техните кутии с обратен адрес,

В твоите очи, плахи както песен на чучулига,

тази черна нощ някак ще се стопли от искра,

за да ни удържи докато дойде Денят

когато страхът ще отпусне хватката си.

 

Небето има Своите начини…

Небето знае – няма граници

а аз съм виждал небето в очите ти !

 

Ако животът ти е грубо легло от къпини и нокти ,

и духът ти е роб на човешките камшици и затвори,

където си гладен и жаден за справедливост и право ,

и сърцето ти е чист пламък сред постоянната човешка нощ

В твоите очи, плахи както песен на чучулига,

тази черна нощ някак ще се стопли от искра,

за да ни удържи докато дойде денят

когато страхът ще отпусне хватката си.

 

И Небето има своя път ,

когато всичко ще намери хармония,

 

И Небето знае какво е в сърцата ни

- и мечтата ще се сбъдне..

 

Небето знае – няма граници

а аз съм виждал небето в очите ти !  

/*първата жена обиколила света със самолет/


НЯМА ГРАНИЦИ  /No Frontiers - Corrs/:






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lyuliak
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1219110
Постинги: 706
Коментари: 605
Гласове: 1552
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930