Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2012 12:10 - ВЪОБРАЖЕНИЕ
Автор: lyuliak Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1221 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 05.01.2012 12:14


Тази година късметите ми, поради творческия състав на компанията, пак бяха много и най-различни – от пожелания на дечица, до мъдри мисли, а единия беше и рисунка върху свещ. Но последния и най-непретенциозен късмет който ме чакаше у дома, беше „Въображението”.... В първия момент ми се видя нещо като захарен памук – „на другите реалности, а на тебе надежди” : ) Но после се замислих за самата дума.

Щом Из-Ображение е резултатът който сме извлякли от образа /из образа, според руската дума първоизточник/ то тогава Въ-Ображение ще е нещо като Въ-Ведение, начало на влизане в даден образ.

В този смисъл късметът е прекрасен, защото е една Врата към всичко, което желая да бъда. И което желая да бъде животът ми.

            Всеки от нас иска някои промени в себе си, но често дори да са „безплатни” не прекрачваме да ги въплътим, защото не вярваме че са възможни.

Чак седмица след празниците се замислям че като никога тая година не съм се и сетила да искам да ми се падне „Любовта”. Едно на ръка, че се чувствам обичана и от сърце обичам определени хора. Другото е, че след като разтълкувах „Въображението” малко плоско ми се стори винаги да тълкуваме „Любовта” = „да получиш обич”. Ами на някого може да му се падне любовта, именно за да разбере другата й страна, да вкуси колко е необяснима и трудна за преодоляване дори когато я изпитваш към хора които не ти я искат, нито са благодарни...  

 image




Гласувай:
5



1. анонимен - Д.Т.
05.01.2012 19:41
В страхотен контекст си разтълкувала новогодишния си късмет от баницата:) Наистина излиза , че всичко е и въпрос на контекст. Всеки си играе главната роля в спектакъла на своя Живот и не може да е във второстепенна роля в собствения си спектакъл. На театралната сцена актьорите след предствлението излизат из образа , който са превъплътили , а на житейската сцена образът , който избираш за себе си, ти става същност, изпълваш го с твоя кръв и плът ! !Чудно нещо, а ?!
цитирай
2. lyuliak - Да...
05.01.2012 19:50
Днес пък четох това: "В крайна сметка душата започва да прилича на онова, което е оставила да проникне в нея." - из "Моделът и неговият художник"
цитирай
3. vandela007 - ". . . късметът е прекрасен, ...
14.01.2012 07:10
"...късметът е прекрасен, защото е една Врата към всичко, което желая да бъда. И което желая да бъде животът ми."

Поздравления!
И ти пожелавам отворена Врата към всичко, което желаеш да бъде животът ти!
Ваня.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lyuliak
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1224424
Постинги: 706
Коментари: 605
Гласове: 1552
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930