Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2012 15:17 - КОГАТО ИДВА ПРАЗНИК
Автор: lyuliak Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 775 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 15.12.2012 21:29


image

Докато някои просто смятат кой вариант за нощувки им е най-приемлив (или избират да останат в града, но пък да не се ограничават в подаръците и трапезата), необвързаните хора понякога изпадат във философски дилеми.

 Аз съм била в противоречието хем да се надявам някой да ме покани, и дори да подпитвам... хем други хора почти да ме молят аз да ги поканя... защото имам жилищен „терен” така да се каже.

 Иде ти накрая просто да изкараш една Нова година с родителите!, ала и те предпочитат да те пратят някъде „с компания”, отколкото да си пред очите им - сам.

 Не знам... Сякаш прекалено робуваме на представите „как трябва да изглежда нашият празник” пред колегите, които после ще те питат къде си бил на Нова година.

       Ис
ка ми се нищо да не е „по задължение”... насила... защото някой така очаква от теб...  Иска ми се да не се чувствам „производна” на това къде и с кого съм... а да посрещна Новата година с една лична надежда, необвързана с плановете на другите хора (дори най-милите ми сред тях!) - и да я посветя на Господ, Който ме обича.

 Да бъдем честни: на Нова година чудесата не стават по-често отколкото по друго време. По-често стават напивания, отчаяния и драми, погрешни решения... а когато не са погрешни, обикновено са продиктувани от развитието ни през годината, а не новоизникнали.

 Така че не е толкова важно къде и с кого ще сме, а КАК ще се чувстваме. В какво състояние ще влезем, и - какво ще повикаме в живота си!

 Да бъдем честни: прекалено много филми гледаме. И после искаме като по филмите «да ни се случи» някой много да копнее да прекара точно с нас Нова година, да сме най-специалния човек за някого и т.н.   Е, не винаги се случва. Почти не се случва. Животът често направо ни шамаросва очакванията... поне за някой СМС на другия ден.

 Но винаги имаме избора НИЕ да се замислим за определен човек, или за наши близки, и като прогледнем за прекрасното в тях, по своя воля да направим за тях точно този празник, който да ги изпълни с радост и надежда ...

 И сега като го пиша, започва да ми просветва решението, че ако не се появи предложение към мен, вероятно ще опитам да направя такъв празник за някого : )) ... и то без да се чувствам като «изнудена» или «жертва на ситуацията».





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lyuliak
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1218232
Постинги: 706
Коментари: 605
Гласове: 1552
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930