Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2017 00:30 - Чакай ме, и ще се върна
Автор: lyuliak Категория: Поезия   
Прочетен: 1792 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 10.05.2017 00:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
* * * Жди меня, и я вернусь. Только очень жди, Жди, когда наводят грусть Желтые дожди, Жди, когда снега метут, Жди, когда жара, Жди, когда других не ждут, Позабыв вчера. Жди, когда из дальних мест Писем не придет, Жди, когда уж надоест Всем, кто вместе ждет.

Жди меня, и я вернусь,
Не желай добра
Всем, кто знает наизусть,
Что забыть пора.
Пусть поверят сын и мать
В то, что нет меня,
Пусть друзья устанут ждать,
Сядут у огня,
Выпьют горькое вино
На помин души...
Жди. И с ними заодно
Выпить не спеши.
 

Жди меня, и я вернусь,
Всем смертям назло.
Кто не ждал меня, тот пусть
Скажет: - Повезло.
Не понять, не ждавшим им,
Как среди огня
Ожиданием своим
Ты спасла меня.
Как я выжил, будем знать
Только мы с тобой, -
Просто ты умела ждать,
Как никто другой.

Константин Симонов




image



Тагове:   война,   вяра,   любов,   9 май,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lyuliak - един превод
10.05.2017 00:50
Чакай ме и ще се върна...


Чакай ме и ще се върна,
само чакай ти.
Чакай, даже да си тъжна,
даже да вали,
чакай и във снежна буря,
чакай и във пек,
чакай даже вчера други
да забравят веч.
Чакай ме, дори да нямаш
ти писма от мен,
чакай и кога дотегне
на чакащите с теб.


Чакай ме и ще се върна.
Не желай добро
на онези, дето знаят,
но не помнят дълго.
Нека да повярват мама
и синът ми във това,
че и мене веч ме няма.
И приятелите мои
нека да се изморят.
И душата ми - на помен -
с вино те да почетат.
Чакай. И не бързай ти
Чаша с тях да вдигнеш.
Чакай. И не бързай ти
заедно със тях да пиеш.


Чакай ме и ще се върна
на смъртта напук.
Който спрял е да очаква
Ще реши : - Късмет.-
Никой няма да узнае,
че, очаквайки ме ти,
посред битката и огъня
всъщност ме спаси.
Как съм оживял ще знаем
само ние тук -
ти умееше да чакаш
както никой друг.

© Валентина Драгнева
цитирай
2. syrmaepon - https://www. youtube/watch?v...
11.05.2017 10:49
https://www.youtube/watch?v=bgS4pPwg3H0
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lyuliak
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1225039
Постинги: 706
Коментари: 605
Гласове: 1552
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930