Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2013 23:45 - "Тази сладка болка, тази върховна низина..."
Автор: lyuliak Категория: Тя и той   
Прочетен: 1733 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 08.04.2013 21:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

…Има един страшен червей който разяжда

планетата и това е негово величество ЕГОТО,

тази сладка болка, тази върховна низина…

 "Стига с тая борба между половете. Изморен съм вече, сила не ми остана, омръзна ми. Вече почти ми се повдига. Танцувайте бе хора, танцувайте, стига с тая борба.

 Навсякъде бродят фрустрирани егоманиаци с включени резачки в ръка и режат каквото им попадне. И това се прехвърля в брака. Тя ми е длъжна, той ми е длъжен, аз толкова се раздавам, а Той/Тя...

 Хората са болни и се опитват да се лекуват по двойки, но само здравият може да се излекува. А колко здрави глави има на планетата?! Боли ме от този санаториум Земята. А може да е много по-лесно.

 Отпуснете се бе, хора, и си прощавайте. Не, човече, ти не си Центърът на Света, твоите нужди не са най- важните, мнението ти не е най-меродавното. И ако жена ти иска да гледа "Листопад", от който просто ти се повдига, великодушно я остави да го направи. Тя така иска.

 Той пък нека си гледа "тъпите" мачове до насита. Дайте си пространство, дайте си свобода. Не се вкопчвайте един в друг, не налагайте ЕГОТО си. Борбата може да се превърне в танц.

 Мъжът и жената са двата полюса на една и съща батерия. Тъпо е да сравняваш орела със змията или дали костенурката е по-бавна в бавното в сравнение с бързината на заека в бързането. (Това май много не се получи и редакторите сигурно ще го резнат. Бел.р. - оставихме го...)

 Не може да се състезават огънят и водата. Мъжът и жената трябва да се допълват. В танца на полюсите е щастието, всеки ключ копнее за своята ключалка и обратно. И да знаете, това, което най-много ви пречи и което най не понасяте в партньора си, това сте самите вие, но като част от неосъзнатата ви страна, с която още не сте готови да се срещнете.

 Има един страшен червей който разяжда планетата и това е негово величество ЕГОТО, тази сладка болка, тази върховна низина. Но не ме разбирайте погрешно - не съм против него. В битката на живота се влиза с гол меч в ръка, но в тишината преди поредния двубой прибирай оръжието.

 Когато е ден, гаси си фенерчето, че батерийките ще попривършат. Съвременният брак обаче много ми прилича на свободен двубой в клетка без правила - моето его срещу нейното.

 В клетка да - ааааах, колко ми се иска понякога да избягам. Много рядко може да се видят истински хармонични двойки, аз поне не съм виждал. Има едни привидно хармонични, които нонстоп са заедно. Все са двамата, дърдорят си непрекъснато, търсят се, намират се. И си изглеждат окей.

 Но ако се вгледаш по-отблизо, виждаш, че това са само сюжетно-ролеви игри, бал с маски. Запълват зейналите си вътрешни кухини с ежедневни мисловно-емоционални парцали. Те неистово се страхуват и затова не могат да останат насаме със себе си. Затова са и непрекъснато заедно.

 Нека сме по-снизходителни към другия, да осъзнаваме неговите нужди и да не слушаме единствено кънтящия в главата ни глас с това познато ехо - Аз, Аз, Аз. Има една много хубава българска поговорка- "като си избираш булка, отваряй си очите на четири, а като се ожениш, ги попритваряй".

 Идеалът е отношенията между мъжа и жената да са като между Бог и Богиня. Трябва да вдигнеш другия на пиедестал в сърцето си и да го боготвориш искрено. Заради божествената искра в него, заради късчето светлина, от която и ти си направен.

 Знам колко е трудно това в реанимацията, в тази човешка работилница, където все нещо ти поправят, все нещо трябва да ти се завинти. Но може да опитаме, нали. И най-дългото пътешествие започва с първата крачка. Няма невъзможни неща. "Истината ще ви направи свободни". А истината е единството."

"Всеки ключ копнее за своята ключалка", статия от LIFECAFE




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - подкрепям
26.03.2013 06:52
също съм за танца
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lyuliak
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1212799
Постинги: 706
Коментари: 605
Гласове: 1552
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031