Освен рекламите на щастливо изпрано домочадие с поредния супер-прах за пране, или в рекламите за жилищен кредит, кога някоя от медиите набляга на него?...
Напоследък си мисля, че дори благодарение на финансовите институции феноменът семейство ще се задържи по-дълго на “сцената” отколкото е удобно на определени среди...
Всичко относно днешните медии е свързано с печалбата. И вероятно когато печалбата от прах за пране и жилищни кредити стане по-малка от печалбата от останалите стоки, медиите ще се обединят да нанесат окончателния удар в посока на разединението на тази самостойна единица... тази малка държава в държавата, това възпитание, предание и пример извън учебникарските стандарти...
Мислех си за популярната тема “защо преминава любовта” и изведнъж видях едно малко дете в красива рокличка, на което му омръзва да седи на царския трон, захвърля скиптъра и изтичва надолу по стъпалата да отиде другаде. Това е Любовта. Тя е прекрасното вдъхновение, тя е самият Живот, но не е царица. Поставяйки я на трона на мислите и очакванията си, ние я заставяме да бъде неизменна, безчувствена, пресметлива...
Да, според мен ние излишно се кланяме на любовта като емоция. Любовта преди всичко е избор – отваряме сърцето си за нея, и Бог го пълни. И според мен ако става дума за любов между партньори /понеже има и много друга любов/ на трона трябва да стои Семейството.
Семейството като микросвят. Семейството като хора които могат да си имат доверие, които взимат пример едни от други, и от предците си, които независимо от външно влияние пазят традиции и ценности.
Как стои въпросът със сексуалната ориент...
Ирландски доброволец: "Видях едно с...